tisdag 10 mars 2009

Flygvärdinnedieten




Gör dig 10 kilo lättare på 1 månad. Använd sunt förnuft där ingen vikt eller mått är angivet

Dag 1
frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Grillad biff, grönsallad, tomater utan dressing.
middag: 2 hårdkokta ägg, haricots verts, 1/2 grapefrukt.
Dag 2
frukost: Banan, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Lammkotlett, grönsallad utan dressing, 1 glas tomatjuice.
middag: Squash och blomkål. Kokta eller råa haricots verts.
Dag 3
frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Kokt fisk, grönsallad utan dressing.
middag: Grillad köttfärsbiff, skållade tomater, 1 glas katrinplommonjuice.
Dag 4
frukost: Banan, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: 2 hårdkokta ägg, haricots verts, 1 glas tomatjuice.
middag: Grillad biff, grönsallad, tomater utan dressing, 1 glas osötad ananasjuice.
Dag 5
frukost: 1/2 grapefrukt, kaffe/te utan socker och mjölk.
lunch: Grillad biff, grönsallad utan dressing, 1 glas tomatjuice.
middag: Squash och blomkål. Kokta eller råa haricots verts.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Har du anorexia?
Har du en vän som har anorexia?
Har du allmänt frågor om anorexia?

Jag har haft det och har nu frågestund på min blogg:) Välkommen!

Madde sa...

Haha! Har faktiskt provat en annan variant av den hær dieten før några år sen.. Jag var sååå less på haricot verts kan jag lova!! Men jag gick ner i vikt, 4 kilo har jag før mig...